Recenze | LEGO 71456 Želví dodávka paní Castillové

DREAMZzz, Recenze

LEGO Dreamzzz je letošní nové originální LEGO téma s vlastním seriálem a mimo to také přišlo LEGO Dreamzzz s poměrně velkou úvodní vlnou setů, mezi nimiž najdeme i set 71456 Želví dodávka paní Castillové, jež vám představím v dnešní recenzi.

Želví dodávka paní Castillové

Číslo stavebnice:
71456
Počet dílků:
434
Počet minifigurek:
3+2
Doporučená cena:
1199 Kč
Datum vydání:
1. srpna 2023
Více informací o stavebnici

Tento set želví dodávky je hned na první pohled poměrně nápaditý a velice originální. Set je vybaven několika funkcemi, konkrétně otevíracím výdejním okénkem uprostřed dodávky, otevíratelnými předními dveřmi a na střeše má truhlici v níž najdete dílek krystalu. Želví dodávka má také polohovatelnou hlavu, jejíž pohyblivost je však značně omezená, nohy želvy jsou pak dokonce úplně statické a nelze s nimi nijak pohybovat, pouze „chodidla“ lze otáčet do stran.

Želví dodávka je také vybavena snovým kaktusem, palmou, novým žlutým snovým prvkem, zmiňovanou truhlicí a mrkví, která slouží jako „pohon pro želvu“, což mi přijde jako opravdu dobrý nápad. V předu lze pak také vidět několik zbraní/vybavení do světa snů.

U přední části dodávky můžete lépe vidět hlavu želvy, která je mimochodem potištěná a také si můžete všimnout stěračů, které se u LEGO setů neobjevují zas tak často, a proto i tento funkční detail oceňuji. Zadní část pak neukazuje nic zásadního, ale můžete zde vidět registrační značku s iniciály designéra setu a číslem stavebnice.

Želví dodávka má odnímatelnou střechu pro snadný přístup do interiéru, který je však poměrně prázdný. U zadní části můžete vidět lahvičku, krystal a houbu, zatímco ve předu jsou dvě místa pro sezení.

Na LEGO Dreamzzz setech je super, že každý má možnost přestavby, tento set je tak v základu obyčejná dodávka, kterou můžete poměrně snadno přestavět na želví snovou dodávku, a to buď pozemní verzi (viz předchozí obrázky) nebo dokonce létací verzi.

Stavebnice přichází s pěti figurkami, a to paní Castillo, Mateem, Zoey, Z-Flekem a Šklebounem. Paní Castillo má zcela nový prvek těla, na zádech má hnědý batoh a v ruce dřímá snovou hůl, která obsahuje i nový dílek přesýpacích hodin, pomocí kterých hrdinové ve snech tvoří nejrůznější věci. Dále tu je jeden z hlavních hrdinů seriálu Mateo, který má svou ikonickou velkou tužku a na zádech červený batoh. Vedle něho je Zoey se svým lukem a šípy, a dokonce i dalšími přesýpacími hodinami. Poslední dvě figurky používají nová těla vyvinutá právě pro LEGO Dreamzzz, první z nich je Z-Flek jedna z hlavních postav seriálu a kamarád Matea, vedle něho je pak Škleboun z armády Krále nočních můr. Celkově si myslím, že výběr figurek pro tento set je rozumný a jejich design povedený, zvláště Zoey se zdá být jako minifigurka opravdu povedená.

Celkově se mi tento set dost líbí a oceňuji především originalitu a možnost rychlé a jednoduché přestavby. Možná by bylo fajn, kdyby šlo pohybovat s nohami želvy, ale není to pro mě až zas takový problém. Výběr figurek je fajn a design želvy odpovídá tomu v seriálu. Tento set tak rozhodně doporučuji, avšak pokud se chystáte koupit LEGO Dreamzzz set dětem, tak bych zvážil i jiné sady z řady Dreamzzz, jelikož želva není v seriálu moc výrazná a děti si s ní nejspíš nevyhrají tolik jako třeba s dvojicí setů 71453 Izzie a králíček Bunchu a 71454 Mateo a robot Z-Flek, které jsou mnohem více dělané pro hru, a navíc jsou i klíčové v seriálu. Celou první řadu LEGO Dreamzzz seriálu mimochodem najdete na Netflixu, Amazon Prime Video, YouTube a přímo na LEGO.com.

Líbí se vám nebo vašim dětem LEGO Dreamzzz sety? Dejte nám vědět v komentářích.

Líbí se mi

Autor

Mystery
Mystery
Jsem dlouholetý fanoušek LEGO stavebnic a zapálený stavitel. Rád sleduji aktuální novinky ohledně LEGO setů, časopisů, filmů i seriálů a velké události spojené s LEGO. Má oblíbená témata jsou především Ninjago a Technic, ale zajímám se v podstatě o všechny sety, které vyjdou. Mimo to se také snažím, co nejvíce komunikovat s českou a slovenskou komunitou LEGO fanoušků.
Pro přidání komentáře je třeba se přihlásit nebo registrovat.